New Kid in Town: Samia Aousti

New kids in town

“Ooit al afgevraagd wie er achter al die reclameblokken op tv zit? Well, hello!
Ik ben Samia, nieuw bij Ads & Data en één van de gezichten achter wat jij op tv ziet. Normaal blijf ik liever achter de schermen, maar voor één keer kruip ik even in de spotlight.

Na mijn studies Communicatiewetenschappen aan de VUB nam ik bewust een sabbatjaar om te reizen. Niet om alleen op een strand te liggen (oké, soms), maar vooral om te ontdekken: nieuwe mensen, culturen en ideeën. Die frisse blik neem ik vandaag mee naar de werkvloer.

Mediaplanning is puzzelen, analyseren en budgetten beheren. Mijn nieuwsgierigheid en leergierigheid van op reis zet ik nu in voor GRP’s, deadlines en retrobudgetten. Ik kijk ernaar uit om alles bij Ads & Data te ontdekken en mijn steentje bij te dragen. De diverse campagnes, de energie van het team en het tempo van de markt maken het elke dag opnieuw een spannend avontuur.

Naast het werk laad ik mijn batterijen op met qualitytime met familie en vrienden. In het weekend draait alles voor mij om de simpele dingen: samen koken, lachen, of gewoon genieten van een beetje zon. Kleine dingen, grote energie.

Elke werkdag voelt een beetje als een nieuwe bestemming, een onbekend terrein waar ik met enthousiasme instap. Bij Ads & Data kan ik mezelf uitdagen en blijven groeien. Net zoals op reis, maar dan met een fantastisch team om mee samen te werken! Hopelijk maken alle nieuwe new kids hier een even mooie landing als ik.”

– Samia Aousti (23), client opperations executive TV bij Ads&Data