New Talent Award voor Kaat Ceulemans en Yente Dingenen

Uit de 94 studenten die deelgenomen hebben aan de New Talent Award 2019 is een winnend duo uit de jurybus gekomen: Kaat Ceulemans en Yente Dingenen (PXL MAD Hasselt). Het duo won de award met de campagne No Condom, No sex voor Durex.De jury van de New Talent Award 2019 bestond uit Yannick Pringels (Havas), Johan Roelandt (De Vloer), Jolien Tuyteleers (Wunderman), Laurence Van de Putte (Publicis) en Frédéric Zouag (mortierbrigade).
Elk jaar ontwikkelt Creative Belgium een exclusieve award om het jonge talent te bekronen. Het ontwerp was dit jaar (zie foto) is van de hand van Pointdextr (aka Joeri Steegen) in samenwerking met Toykyo Design.
En de winnende campagne ziet u hieronder.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



