Uit de 94 studenten die deelgenomen hebben aan de New Talent Award 2019 is een winnend duo uit de jurybus gekomen: Kaat Ceulemans en Yente Dingenen (PXL MAD Hasselt). Het duo won de award met de campagne No Condom, No sex voor Durex.
De jury van de New Talent Award 2019 bestond uit Yannick Pringels (Havas), Johan Roelandt (De Vloer), Jolien Tuyteleers (Wunderman), Laurence Van de Putte (Publicis) en Frédéric Zouag (mortierbrigade).
Elk jaar ontwikkelt Creative Belgium een exclusieve award om het jonge talent te bekronen. Het ontwerp was dit jaar (zie foto) is van de hand van Pointdextr (aka Joeri Steegen) in samenwerking met Toykyo Design.
En de winnende campagne ziet u hieronder.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]