NGroup beloond voor diversiteit op het werk

Media / News / Sustainability

Dit jaar heeft Actiris maar liefst 28 organisaties in de schijnwerpers gezet omwille van acties rond diversiteit en de bestrijding van discriminatie. Onder meer NGroup, de mediagroep achter Nostalgie, NRJ en Chérie in België, mocht een diversiteitslabel in ontvangst nemen.

“Als mediagroep bereiken we elke dag bijna 900.000 mensen en dragen we dusdanig een grote verantwoordelijkheid: het vertegenwoordigen van diversiteit binnen ons bedrijf en dat uitdragen naar onze luisteraars. Dit diversiteitslabel is een aanmoediging om onze inzet hieromtrent verder te zetten. Met dank aan Actiris,” klinkt het bij Kim Beyns, COO van NGroup.

NGroup draagt zowel in zijn interne als externe communicatie, gefocust op gelijke kansen, diversiteit hoog in het vaandel. Het neemt ook deel aan de Duo Days, werkbelevingsdagen waarop werkzoekenden met een ondersteuningsnood een duo vormen met een werknemer uit het deelnemende bedrijf.