Nicolas Vanderseypen benoemd tot Managing Director Isobar

Nicolas Vanderseypen

News

Nicolas VanderseypenRuim één jaar geleden door Didier Ackermans benoemd tot deputy managing director van Isobar, neemt Nicolas Vanderseypen, één van de pijlers binnen het digitale team van Dentsu Aegis Network, voortaan de teugels van het Isobar agentschap stevig in handen.

Nicolas Vanderseypen startte 11 jaar geleden binnen de groep en leverde een actieve bijdrage aan de groei van de digitale afdeling van Dentsu Aegis. Hij beheerde het digitale luik van diverse belangrijke cliënten van de groep en nam deel aan een groot aantal competities.  Hij was doorheen de jaren eveneens een drijvende kracht in de toenadering tussen Broadcast en OLV, onder meer door de lancering van de OLV Barometer genaamd VINK (Video Incremental Reach).

Didier Ackermans, innovation & strategy director Dentsu Aegis Network : “Nicolas is voor mij het beste voorbeeld van een geslaagde individuele ontwikkeling. Door het combineren van zijn bekwaamheden, zijn motivatie, zijn enthousiasme, zijn inzicht in de klant en een echte team spirit, heeft hij bewezen volledig rijp te zijn voor deze functie. Isobar heeft nog een aantal mooie uitdagingen voor de boeg en Nicolas is hierop goed voorbereid.”

Laurent Lejeune, CEO Dentsu Aegis Network : “Ik heb in Nicolas alle vereiste kwaliteiten gevonden die voor een goede manager nodig zijn om de ontwikkeling aan te sturen van Isobar, één van onze belangrijkste agentschappen in de wereld van de digitale marketing, en bij te dragen aan de groei van de groep in zijn totaliteit.  Het was voor mij een logische keuze om Nicolas in deze functie te bevestigen.  Het is tevens een belangrijk voorbeeld van een evolutie die gebaseerd is op loyaliteit en wederzijds vertrouwen.”