Nicolas Woussen (34) is benoemd tot Consumer, Shopper & Trade Marketing manager voor België, Luxemburg en Nederland van Barilla. Na zijn studie bedrijfsmanagement bekleedde hij tien jaar verschillende functies bij Ansell en LifeStyles Healthcare. Deze laatste functies hebben hem ertoe gebracht om met producten die bedoeld zijn voor het grote publiek te werken. Als marketingprofessional heeft hij hierdoor een uitstekende kennis kunnen ontwikkelen van de internationale markten en de verschillende spelers in de Benelux-retailsector. "Ik ben erg blij dat ik al mijn ervaring ten dienste kan stellen van de merken Barilla en dat ik kan bijdragen aan de voortdurende groei van deze familiegroep met respect voor haar waarden zowel op het gebied van gezonde voeding als respect voor het milieu," zegt Nicolas Woussen.
“In twintig jaar tijd zijn we opgeklommen tot de leider van de pastamarkt in België. In de afgelopen vijf jaar is onze omzet met 70% gegroeid. De komst van Nicolas Woussen in ons team zal onze structuur versterken om een beter antwoord geven aan de verwachtingen van onze klanten," aldus Frédéric Bodereau, managing director Barilla Benelux.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]