Het is officieel: Everyday Analytics van Nielsen zal voortaan beschikbaar zijn in enkele landen in Europa, namelijk Oostenrijk, Duitsland, Italië, Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Spanje, Portugal en… België! Deze nieuwe analyses zorgen ervoor dat de fabrikanten van fast moving consumer goods (FMCG) de voortdurend veranderende omstandigheden van de versnipperde markt van vandaag kunnen bijhouden. Door tijd, kosten en hulpbronnen van traditionele analyses te verlagen, zal het nieuwe aanbod geavanceerde analyses toegankelijk maken voor dagelijkse beslissingen in alle FMCG-groeimotoren, waaronder prijs, promotie, reclame en innovatie.
« Onze klanten hebben altijd hun vertrouwen gelegd in onze analyses om hun jaarlijkse strategische plannings te begeleiden, maar ze in het dagelijkse bestuur toepassen blijkt een echte puzzel te zijn, » vertelt Jeanne Danubio, head of marketing and sales effectiveness for lead markets bij Nielsen. « Dankzij onze nieuwe tool is het gebruik nu vereenvoudigd en is het gemakkelijk om de constante evolutie van de markt te volgen. »
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]