De mobiele YouTube-app zal voortaan gemeten worden door Nielsen Digital Ad Ratings (DAR) in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland. Nielsen en Médiamétrie/NetRatings hebben inderdaad deze evolutie aangekondigd, die het mogelijk maakt om reclamecampagnes verspreid via video, zowel op computer als op mobiele schermen, volledig te meten. « Marktspelers zullen voortaan het profiel van internetgebruikers (geslacht en leeftijd) en dekkings- en GRP indicatoren ter beschikkingen hebben van YouTube-campagnes, » staat er in het persbericht te lezen. Het zou zelfs om een primeur in Europa gaan, na de Verenigde Staten (juni 2017), Canada en Japan (oktober 2017).
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]