Nielsen Digital Ad Ratings gaat YouTube meten

De mobiele YouTube-app zal voortaan gemeten worden door Nielsen Digital Ad Ratings (DAR) in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland. Nielsen en Médiamétrie/NetRatings hebben inderdaad deze evolutie aangekondigd, die het mogelijk maakt om reclamecampagnes verspreid via video, zowel op computer als op mobiele schermen, volledig te meten. « Marktspelers zullen voortaan het profiel van internetgebruikers (geslacht en leeftijd) en dekkings- en GRP indicatoren ter beschikkingen hebben van YouTube-campagnes, » staat er in het persbericht te lezen. Het zou zelfs om een primeur in Europa gaan, na de Verenigde Staten (juni 2017), Canada en Japan (oktober 2017).
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]