Nielsen Digital Ad Ratings gaat YouTube meten

De mobiele YouTube-app zal voortaan gemeten worden door Nielsen Digital Ad Ratings (DAR) in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland. Nielsen en Médiamétrie/NetRatings hebben inderdaad deze evolutie aangekondigd, die het mogelijk maakt om reclamecampagnes verspreid via video, zowel op computer als op mobiele schermen, volledig te meten. « Marktspelers zullen voortaan het profiel van internetgebruikers (geslacht en leeftijd) en dekkings- en GRP indicatoren ter beschikkingen hebben van YouTube-campagnes, » staat er in het persbericht te lezen. Het zou zelfs om een primeur in Europa gaan, na de Verenigde Staten (juni 2017), Canada en Japan (oktober 2017).
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]