Nielsen rondt overname Repucom af

Het beursgenoteerde Nielsen heeft de overname van Repucom afgerond. Repucom is een wereldwijde speler die zich toespitst op het verzamelen en analyseren van sportdata. In ons land heeft het van oorsprong Australische bedrijf een vestiging in Waterloo.
Met deze overname wordt Nielsen sterker in het aanbieden van data en analyses op sportief vlak. Het keek daarbij goed naar de evolutie op de markt: sportsponsoring verdubbelde tussen 2010 en nu in waarde. De overname laat klanten van Nielsen toe om gebruik te maken van de meettools van Repucom, zoals de QI Media Value.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


