Het beursgenoteerde Nielsen heeft de overname van Repucom afgerond. Repucom is een wereldwijde speler die zich toespitst op het verzamelen en analyseren van sportdata. In ons land heeft het van oorsprong Australische bedrijf een vestiging in Waterloo.
Met deze overname wordt Nielsen sterker in het aanbieden van data en analyses op sportief vlak. Het keek daarbij goed naar de evolutie op de markt: sportsponsoring verdubbelde tussen 2010 en nu in waarde. De overname laat klanten van Nielsen toe om gebruik te maken van de meettools van Repucom, zoals de QI Media Value.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]