Het beursgenoteerde Nielsen heeft de overname van Repucom afgerond. Repucom is een wereldwijde speler die zich toespitst op het verzamelen en analyseren van sportdata. In ons land heeft het van oorsprong Australische bedrijf een vestiging in Waterloo.
Met deze overname wordt Nielsen sterker in het aanbieden van data en analyses op sportief vlak. Het keek daarbij goed naar de evolutie op de markt: sportsponsoring verdubbelde tussen 2010 en nu in waarde. De overname laat klanten van Nielsen toe om gebruik te maken van de meettools van Repucom, zoals de QI Media Value.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]