Binnenkort gaan we voor de tweede keer dit jaar naar de stembus. Het juiste inzicht en een kritische blik zijn wederom van cruciaal belang. En net als bij de Europese, federale en regionale verkiezingen kan je hiervoor vertrouwen op de betrouwbare journalistiek van De Standaard.
Hoe zullen de kaarten deze keer worden verdeeld? Waren de verkiezingen van juni een voorbode voor de komende verkiezingen? Maar nog belangrijker: waarom is stemmen ook nu van essentieel belang? Inspiratie genoeg voor Mutant voor een nieuwe ‘Niet kiezen is een verliezen’-campagne van De Standaard. Zelfde catchy song om het cynisme rond de verkiezingen tegen te gaan, nieuwe lyrics die het belang van stemmen onderstrepen.
De campagne loopt op radio, TV, online, cinema, print en OOH.
Credits:
Agency: Mutant
Brand: De Standaard
Client: Klaartje De Bonnaire
Business Director: Maarten De Cuyper
Chief Creative: Odin Saillé
Creative Director: Ruben Van Maldeghem, Jesse Van Gysel
Creative: Mona Demyttenaere
Creative: Tom Meijer
Client Director: Allen Marchant
Client Manager: Tibo Gevens
Producer: Robin Mosch
Design director: Frank Schouwaerts
Designer: Sofie Gagelmans
Sound production: Raygun
Talent: Amaryllis Uitterlinden
Illustrator, Motion designer: Liesbeth Eeckman