Niet kiezen blijft verliezen met Mutant en De Standaard

Crea / News

Binnenkort gaan we voor de tweede keer dit jaar naar de stembus. Het juiste inzicht en een kritische blik zijn wederom van cruciaal belang. En net als bij de Europese, federale en regionale verkiezingen kan je hiervoor vertrouwen op de betrouwbare journalistiek van De Standaard. 

Hoe zullen de kaarten deze keer worden verdeeld? Waren de verkiezingen van juni een voorbode voor de komende verkiezingen?  Maar nog belangrijker: waarom is stemmen ook nu van essentieel belang? Inspiratie genoeg voor Mutant voor een nieuwe ‘Niet kiezen is een verliezen’-campagne van De Standaard. Zelfde catchy song om het cynisme rond de verkiezingen tegen te gaan, nieuwe lyrics die het belang van stemmen onderstrepen. 

De campagne loopt op radio, TV, online, cinema, print en OOH. 

Credits: 

Agency: Mutant 

Brand: De Standaard 

Client: Klaartje De Bonnaire 

Business Director: Maarten De Cuyper 

Chief Creative: Odin Saillé 

Creative Director: Ruben Van Maldeghem, Jesse Van Gysel 

Creative: Mona Demyttenaere 

Creative: Tom Meijer 

Client Director: Allen Marchant 

Client Manager: Tibo Gevens 

Producer:               Robin Mosch 

Design director:  Frank Schouwaerts 
Designer: Sofie Gagelmans 

Sound production: Raygun 

Talent: Amaryllis Uitterlinden  

Illustrator, Motion designer: Liesbeth Eeckman