Het wordt een cruciaal jaar met de Europese, federale en regionale verkiezingen én 600.000 jongeren die voor het eerst naar de stembus trekken. Straks leven we in een land met andere vooruitzichten en nieuwe krachtsverhoudingen. Daarom gaat De Standaard op pad om de kiezer grondig te informeren met betrouwbare journalistiek.
Maar steeds meer mensen hebben het gevoel dat stemmen weinig zin heeft. Cynisme en pessimisme heerst. Dat gevoel willen Mutant en De Standaard counteren in de nieuwe campagne. Het heersende cynisme zo catchy maken dat het constructief wordt, en aanzet om juist wel te gaan stemmen, hetzij goed voorbereid met de journalistiek van De Standaard.
Het resultaat is een song met slimme, scherpe en actuele lyrics met de boodschap: Niet kiezen is verliezen. Een opvallend en catchy deuntje, om op een frisse manier de boodschap over te brengen. Het nummer wordt begeleid met een kleurrijke, speelse animatie waarin de kiezer wordt geïllustreerd. De schetsmatige stijl is een knipoog naar het inkleuren van het stembolletje.
De campagne bestaat uit radio, tv, online film, cinema, print en OOH. En nu allemaal gaan stemmen straks want niet kiezen is verliezen.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]