Nieuw bij Carrefour: speelgoed in augmented reality

Carrefour introduceert als eerste in België augmented reality in een speelgoedcatalogus. Hoe het werkt? Ga naar de website speelgoed.carrefour.eu om de app (via de Apple Store of Google Play) te downloaden en zoek daarna bij het doorbladeren van de catalogus de mascotte Hyp, die je herkent aan de tablet in de hand en de boodschap 'scan mij' erbij. Wanneer u de smartphone op de mascotte richt, verschijnt op het toestel een video van het gekozen speelgoed. De catalogus 2015 komt uit op woensdag 14 oktober en is geldig tot 5 december. Of: hoe klassieke retailers de nieuwste technologie inschakelen om 'clicks' en 'bricks' complementair te laten zijn...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]