Mediabureau ZenithOptimedia versterkt zijn organisatie. Ruth Stevens vervoegt zich bij het planningdepartement als account director. Laurence Henuzet werd aangenomen als digital trading manager en Lien Migom start als audiovisual expert. Philippe Ruelle maakt een interne switch naar SEA account manager. “De recruteringen zijn nieuwe expertises ofwel nieuwe (soms onverwachte) profielen in bestaande expertises ter versterking van het huidige talent,” aldus Davy Caluwaerts.
De aanwervingen kaderen in een hervormingsplan die al werd gestart onder François Goddet. Naast Bernard Van Reck, die Performics blijft ontwikkelen, werd Julie Wijns recent gepromoveerd tot trading director. Het roi-bureau speelt in op wat komen zal met de creatie van een nieuwe functie voor het bureau: Karine Ysebrant wordt COO. “Met nieuwe tijden komen nieuwe vragen en antwoorden. En een meer flexibele, constante organisatie. En daarom heeft het bureau iemand dedicated en ervaren nodig, die kritisch nadenkt over externe factoren die impact hebben op onze werking,” aldus Philippe Cavadini.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]