Nieuw bloed bij ZenithOptimedia


Mediabureau ZenithOptimedia versterkt zijn organisatie. Ruth Stevens vervoegt zich bij het planningdepartement als account director. Laurence Henuzet werd aangenomen als digital trading manager en Lien Migom start als audiovisual expert. Philippe Ruelle maakt een interne switch naar SEA account manager. “De recruteringen zijn nieuwe expertises ofwel nieuwe (soms onverwachte) profielen in bestaande expertises ter versterking van het huidige talent,” aldus Davy Caluwaerts.
De aanwervingen kaderen in een hervormingsplan die al werd gestart onder François Goddet. Naast Bernard Van Reck, die Performics blijft ontwikkelen, werd Julie Wijns recent gepromoveerd tot trading director. Het roi-bureau speelt in op wat komen zal met de creatie van een nieuwe functie voor het bureau: Karine Ysebrant wordt COO. “Met nieuwe tijden komen nieuwe vragen en antwoorden. En een meer flexibele, constante organisatie. En daarom heeft het bureau iemand dedicated en ervaren nodig, die kritisch nadenkt over externe factoren die impact hebben op onze werking,” aldus Philippe Cavadini.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


