Nieuw bloed voor mortierbrigade

Het strategisch department van mortierbrigade mocht recent Dorien Mathijssen (ex-Absoluut) als nieuwe strategic planner verwelkomen.
Daarnaast versterkt mortierbrigade digital manufacture zich met verschillende profielen: Valerie Sevenhant (ex-The Aim & Starfisk) start weldra als digital project manager. Front-end komt Sten Van den Bergh (ex-Glue) erbij, Ben Maes (ex-WIMI online) vervoegt mortierbrigade als back-end developer.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]