Vandaag betreedt een nieuwe spruit de marketingwereld, Lake Nimble. Trotse ouders: Koen Helsen (ex-Marketing Director Cegeka en Vice-President Marketing Barco) en Absoluut (Ronny Schildermans en Joris Mateusen). “Eigenzinnig, creatief, vernieuwend. Meteen de halve essentie van Lake Nimble. De andere essentiële helft? Resultaat,” zo omschrijven de drie founding fathers hun kersverse bureau. En die naam? Die staat voor “Nimble: lenig, vlug, handig, snel in denken en handelen.”
De komst van Lake Nimble is alvast goed nieuws voor alle klanten van grote broer Absoluut en digitale zus Absoluut Zulu. Ze zullen mee de vruchten plukken van het bloeiend en kruisbestuivend marketing & communicatie ecosysteem rond Absoluut. Daarin huizen verder special operations unit Bridgeneers (Eerste hulp bij Brexitzorgen) en het jong geweld van Goodcamp (jong talent dat HR verzoent met Generatie Z).

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





