Vandaag betreedt een nieuwe spruit de marketingwereld, Lake Nimble. Trotse ouders: Koen Helsen (ex-Marketing Director Cegeka en Vice-President Marketing Barco) en Absoluut (Ronny Schildermans en Joris Mateusen). “Eigenzinnig, creatief, vernieuwend. Meteen de halve essentie van Lake Nimble. De andere essentiële helft? Resultaat,” zo omschrijven de drie founding fathers hun kersverse bureau. En die naam? Die staat voor “Nimble: lenig, vlug, handig, snel in denken en handelen.”
De komst van Lake Nimble is alvast goed nieuws voor alle klanten van grote broer Absoluut en digitale zus Absoluut Zulu. Ze zullen mee de vruchten plukken van het bloeiend en kruisbestuivend marketing & communicatie ecosysteem rond Absoluut. Daarin huizen verder special operations unit Bridgeneers (Eerste hulp bij Brexitzorgen) en het jong geweld van Goodcamp (jong talent dat HR verzoent met Generatie Z).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]