Nieuw broertje voor Absoluut en Zulu
Vandaag betreedt een nieuwe spruit de marketingwereld, Lake Nimble. Trotse ouders: Koen Helsen (ex-Marketing Director Cegeka en Vice-President Marketing Barco) en Absoluut (Ronny Schildermans en Joris Mateusen). “Eigenzinnig, creatief, vernieuwend. Meteen de halve essentie van Lake Nimble. De andere essentiële helft? Resultaat,” zo omschrijven de drie founding fathers hun kersverse bureau. En die naam? Die staat voor “Nimble: lenig, vlug, handig, snel in denken en handelen.”
De komst van Lake Nimble is alvast goed nieuws voor alle klanten van grote broer Absoluut en digitale zus Absoluut Zulu. Ze zullen mee de vruchten plukken van het bloeiend en kruisbestuivend marketing & communicatie ecosysteem rond Absoluut. Daarin huizen verder special operations unit Bridgeneers (Eerste hulp bij Brexitzorgen) en het jong geweld van Goodcamp (jong talent dat HR verzoent met Generatie Z).