Publicis Groupe België blijft zijn creatieve team versterken met de komst van twee veelbelovende talenten, Steve Maes en Jannes Deschacht. Zij leerden elkaar kennen tijdens hun studies aan LUCA School of Arts en deden vervolgens beiden apart ervaring op bij verschillende agency's. Vanaf nu vormen zij een spiksplinternieuw creatief duo: Steve Maes als creative copywriter en Jannes Deschacht als art director. Beide heren zijn heel enthousiast om Publicis Groupe te vervoegen, een bureau waar diversiteit en talentontplooiing centraal staan.
Maes werkte bij FamousGrey voor klanten als VSV (Vlaamse Stichting Verkeerskunde), KBC, Huyndai en het BOIC voor Team Belgium. Hij won enkele jaren geleden ook een Yellow Pencil en kijkt uit naar dit nieuwe hoofdstuk in zijn carrière. Deschacht verdiende zijn sporen bij Boondoggle en TWBA en ontwikkelde campagnes voor merken als Playstation, NMBS, McDonalds en Payconiq. Vorig jaar won hij als kers op de taart de YoungDogs competitie.
Dat het enthousiasme over deze nieuwe samenwerking wederzijds is, bevestigt Maarten De Maayer, creative director bij Publicis Groupe België. "Steve & Jannes brengen niet alleen een frisse wind, ze hebben ook een enorme creatieve honger. Samen met de andere creative directors, kan ik niet wachten om samen aan tafel te zitten en die honger te stillen," zegt hij.