FamousGrey verwelkomt twee nieuwe gezichten, Jannis Min Jou en Thomas De Boeck. Zij begonnen hun carrière bij darwin BBDO. Vervolgens maakte de parking plaats voor ’t Stad en namen ze intrek in de bureaus van LDV United. Na twee jaar nemen ze afscheid van de lichtjes aan de Schelde en komen ze hun ziel reinigen in het heilige Wivina-klooster van FamousGrey.
Bij FamousGrey willen de twee “Straf werk maken.”, “Creatieve oplossingen zoeken voor de hedendaagse uitdagingen van onze klanten.” en “De wereld een betere plaats maken met kracht van creativteit.” We behoeden jullie van de andere clichés.Thomas is een fervent passief alsook actief voetbalsupporter. Waar zijn actieve voetbalcarrière al langer in het slop zit, is dat nu ook het geval met z’n passieve. Hij blijft echter strijdvaardig: “Mathematisch gezien kan paars-wit nog altijd kampioen worden.” Jannis vult dan weer zijn vrije tijd met leedvermaak na alweer een slechte prestatie van Anderlecht. Je hoort het, twee handen op één buik en een duo waar FamousGrey nog veel plezier aan zal beleven.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]