Nieuw creatieve equipe voor FamousGrey
FamousGrey verwelkomt twee nieuwe gezichten, Jannis Min Jou en Thomas De Boeck. Zij begonnen hun carrière bij darwin BBDO. Vervolgens maakte de parking plaats voor ’t Stad en namen ze intrek in de bureaus van LDV United. Na twee jaar nemen ze afscheid van de lichtjes aan de Schelde en komen ze hun ziel reinigen in het heilige Wivina-klooster van FamousGrey.
Bij FamousGrey willen de twee “Straf werk maken.”, “Creatieve oplossingen zoeken voor de hedendaagse uitdagingen van onze klanten.” en “De wereld een betere plaats maken met kracht van creativteit.” We behoeden jullie van de andere clichés.Thomas is een fervent passief alsook actief voetbalsupporter. Waar zijn actieve voetbalcarrière al langer in het slop zit, is dat nu ook het geval met z’n passieve. Hij blijft echter strijdvaardig: “Mathematisch gezien kan paars-wit nog altijd kampioen worden.” Jannis vult dan weer zijn vrije tijd met leedvermaak na alweer een slechte prestatie van Anderlecht. Je hoort het, twee handen op één buik en een duo waar FamousGrey nog veel plezier aan zal beleven.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]