Zenith en Blue 449, de mediamerken van Publicis One, stellen hun nieuw management en structuur voor. "In de denkoefening zijn we uitgegaan van 3 zaken," aldus Eva Devos, Chief Creative & Media Brands Publicis One, "expertise, client centricity en flexibiliteit in organisatie. Dat zijn de elementen die onze organisatie duurzaam maken en gezond houden voor de toekomst. Een re-oriëntatie van het bureau betekent ook een herpositionering in de communicatie value chain, om meer toegevoegde waarde te bieden aan onze partners en klanten. Het mediamodel op basis van data heeft meer bestaansreden dan ooit, de cursor schuift meer naar consultancy in diensten en verloning."
Het management van beide mediamerken opereert vanuit Publicis Media en bestaat uit een trio: Karine Ysebrant als Chief Commercial Officer, Sascha Van Der Borght als Chief Strategy Officer, en Damien Nicolas in functie van Chief Digital Officer. Karine Ysebrant, verantwoordelijk voor de P&L, overziet vanuit haar functie de commerciële aspecten van de klanten en media, Sascha Van Der Borght is eindverantwoordelijk voor strategie en Damien Nicolas garandeert de digitale competentie van het team. De drie worden in hun functie bijgestaan door Livy Beenens en Chloé Piérard, beide Expert Lead voor offline en online, en Florence Nelissen versterkt hen als Value Lead.
Zenith en Blue 449 blijven bestaan als zelfstandige merken met elk hun respectievelijke netwerk. De teams worden ingedeeld in 3 expertises Touchpoint Experts, Growth Strategists en Clients Managers. De nieuwe structuur treedt in werken per 1 januari.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]