Online reisagent CheapTickets lanceert sinds vandaag een nieuwe website. Naast het verbeterde design kreeg de nieuwe website, die ontwikkeld is in samenwerking met de digital product-designers van Soda Studio, de laatste technologische hoogstandjes mee. Die zorgen ervoor dat de zoektocht naar het goedkoopste vliegticket nog eenvoudiger is.
Aan de basis van de nieuwe website liggen de bezoekers en klanten van CheapTickets. Annick Van Dyck, country manager bij de online reisagent: "Voor het ontwerp gingen we ten rade bij onze klanten en frequente gebruikers. Via diepte-interviews, testen en klikgedrag hebben we hun verwachtingen in kaart gebracht. Dit werd de basis van het nieuwe CheapTickets. Het resultaat oogt mooi, maar geeft onze bezoekers ook wat ze willen: duidelijkheid en snelheid. En goedkope vliegtuigtickets uiteraard."
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]