Nieuw online jasje voor CheapTickets

Online reisagent CheapTickets lanceert sinds vandaag een nieuwe website. Naast het verbeterde design kreeg de nieuwe website, die ontwikkeld is in samenwerking met de digital product-designers van Soda Studio, de laatste technologische hoogstandjes mee. Die zorgen ervoor dat de zoektocht naar het goedkoopste vliegticket nog eenvoudiger is.
Aan de basis van de nieuwe website liggen de bezoekers en klanten van CheapTickets. Annick Van Dyck, country manager bij de online reisagent: "Voor het ontwerp gingen we ten rade bij onze klanten en frequente gebruikers. Via diepte-interviews, testen en klikgedrag hebben we hun verwachtingen in kaart gebracht. Dit werd de basis van het nieuwe CheapTickets. Het resultaat oogt mooi, maar geeft onze bezoekers ook wat ze willen: duidelijkheid en snelheid. En goedkope vliegtuigtickets uiteraard."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]