Online reisagent CheapTickets lanceert sinds vandaag een nieuwe website. Naast het verbeterde design kreeg de nieuwe website, die ontwikkeld is in samenwerking met de digital product-designers van Soda Studio, de laatste technologische hoogstandjes mee. Die zorgen ervoor dat de zoektocht naar het goedkoopste vliegticket nog eenvoudiger is.
Aan de basis van de nieuwe website liggen de bezoekers en klanten van CheapTickets. Annick Van Dyck, country manager bij de online reisagent: "Voor het ontwerp gingen we ten rade bij onze klanten en frequente gebruikers. Via diepte-interviews, testen en klikgedrag hebben we hun verwachtingen in kaart gebracht. Dit werd de basis van het nieuwe CheapTickets. Het resultaat oogt mooi, maar geeft onze bezoekers ook wat ze willen: duidelijkheid en snelheid. En goedkope vliegtuigtickets uiteraard."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]