Nieuw op het menu bij Panos: radiospots van DVLR DDB

Als je net van Panos komt met een crunchy koffiekoek of een lekker broodje, heb je niet alleen zin om daar je tanden in te zetten. Maar in alles. Dus ook in dit persbericht over de nieuwe radiocampagne die DVLR DDB maakte voor het merk van La Lorraine Bakery Group.
Met een korte samenvatting van de briefing: vertellen dat er bij Panos altijd iets lekkers voor je klaarligt om je dag of jezelf een boost te geven.
De gebruikelijke opsomming van de media: 10”-, 20”- en 25”-spots op strategische momenten op alle grote radiozenders. De looptijd van de campagne: midden mei tot eind juni.
Credits:
Client: Panos
Client contacts: Erwin Van der Weerden, Zara Versaen, Eline Van Waeyenberghe
Creative Director: Johan Roelandt
Account Director: Tom Eilers
Account Manager: Albina Ahmetaj
Copywriter: Matthias De Smet
Production: MAKE
Producer: Lore Demesmaeker
Sound: Nicolas Van Ruysevelt, Jan Pollet
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]