Nieuw op het menu bij Panos: radiospots van DVLR DDB

Crea / News

Als je net van Panos komt met een crunchy koffiekoek of een lekker broodje, heb je niet alleen zin om daar je tanden in te zetten. Maar in alles. Dus ook in dit persbericht over de nieuwe radiocampagne die DVLR DDB maakte voor het merk van La Lorraine Bakery Group.

Met een korte samenvatting van de briefing: vertellen dat er bij Panos altijd iets lekkers voor je  klaarligt om je dag of jezelf een boost te geven.

De gebruikelijke opsomming van de media: 10”-, 20”- en 25”-spots op strategische momenten op alle grote radiozenders. De looptijd van de campagne: midden mei tot eind juni.

Credits:

Client: Panos
Client contacts: Erwin Van der Weerden, Zara Versaen, Eline Van Waeyenberghe
Creative Director: Johan Roelandt
Account Director: Tom Eilers
Account Manager: Albina Ahmetaj
Copywriter: Matthias De Smet
Production: MAKE
Producer: Lore Demesmaeker
Sound: Nicolas Van Ruysevelt, Jan Pollet