In vier jaar tijd zijn er veel dingen gebeurd bij Efluenz. Meer dan 200 campagnes met verschillende merken in Frankrijk en België, zoals UNIQLO, Kiabi, Licor43, Au shopping Promenade de Flandre en Paco Rabanne. Sucessvolle campagnes, dankzij de samenwerking met diverse influencers. Maar natuurlijk is het succes van Efluenz ook te danken aan het harde werk en de toewijding van de leden van het team. De evolutie van Efluenz is onmiskenbaar en is vooral zichtbaar met de komst van nieuwe leden in het team.

Emilie Gharbi
Hiertoe behoren Emilie Gharbi, de nieuwe campagnemanager die haar expertise als influencer zelf zal delen. Aline van Roey sluit zich aan bij de influencers-afdeling.

Aline Van Roey
Tot slot treedt Sophie Farroul (foto boven) toe tot de afdeling communicatie als Hoofd Brand & Communicatie. Ze ontwikkelt voortaan de marketingstrategieën van het bedrijf.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]