Nieuw seizoen, nieuwe uitdagingen voor Efluenz

In vier jaar tijd zijn er veel dingen gebeurd bij Efluenz. Meer dan 200 campagnes met verschillende merken in Frankrijk en België, zoals UNIQLO, Kiabi, Licor43, Au shopping Promenade de Flandre en Paco Rabanne. Sucessvolle campagnes, dankzij de samenwerking met diverse influencers. Maar natuurlijk is het succes van Efluenz ook te danken aan het harde werk en de toewijding van de leden van het team. De evolutie van Efluenz is onmiskenbaar en is vooral zichtbaar met de komst van nieuwe leden in het team.

Emilie Gharbi
Hiertoe behoren Emilie Gharbi, de nieuwe campagnemanager die haar expertise als influencer zelf zal delen. Aline van Roey sluit zich aan bij de influencers-afdeling.

Aline Van Roey
Tot slot treedt Sophie Farroul (foto boven) toe tot de afdeling communicatie als Hoofd Brand & Communicatie. Ze ontwikkelt voortaan de marketingstrategieën van het bedrijf.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]