In vier jaar tijd zijn er veel dingen gebeurd bij Efluenz. Meer dan 200 campagnes met verschillende merken in Frankrijk en België, zoals UNIQLO, Kiabi, Licor43, Au shopping Promenade de Flandre en Paco Rabanne. Sucessvolle campagnes, dankzij de samenwerking met diverse influencers. Maar natuurlijk is het succes van Efluenz ook te danken aan het harde werk en de toewijding van de leden van het team. De evolutie van Efluenz is onmiskenbaar en is vooral zichtbaar met de komst van nieuwe leden in het team.
Hiertoe behoren Emilie Gharbi, de nieuwe campagnemanager die haar expertise als influencer zelf zal delen. Aline van Roey sluit zich aan bij de influencers-afdeling.
Tot slot treedt Sophie Farroul (foto boven) toe tot de afdeling communicatie als Hoofd Brand & Communicatie. Ze ontwikkelt voortaan de marketingstrategieën van het bedrijf.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]