Medialaan en De Persgroep hebben plannen in het kids-segment en trekken daarom twee toptalenten aan om mee aan het toekomstverhaal te schrijven. Vanaf vandaag start Serge Van Eyck als manager kids. Hij zal de leiding nemen over het kidscontent team. Van Eyck was hiervoor 16 jaar aan de slag bij The Walt Disney Company in verschillende leidinggevende rollen, waarvan de laatste 5 jaar als deputy countrymanager.
Ook voor de aansturing van het salesteam KIDS werd een bekende naam aangetrokken. Bart Buntinx start binnenkort als head of sales kids op Medialaan 38. Buntinx werkte de voorbije 7 jaar bij Mattel, wereldspeler in speelgoed, waarvan de laatste 4 jaar als marketing manager. Wilfried Celis, sales director bij Medialaan - de Persgroep Advertising: « De aanwerving van deze 2 talenten past in onze ambitie om binnen het kidssegment een echt succesverhaal te schrijven in een goede verbinding tussen sales, marketing en content. De complementariteit van onze eigen kidsmerken met die van onze externe partners Disney en Viacom biedt een waaier aan content en mogelijkheden voor kijker en adverteerder. We wensen beide heren veel succes met de mooie uitdaging. »
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]