Ogilvy Social.Lab versterkt zijn strategieteam met de komst van Alex Hardouin, Emmanuel van den Brûle en Catherine Sackville-Scott.
Emmanuel van den Brûle studeerde Advertising aan IHECS in Brussel en werkte eerder al als stagiair bij Ogilvy Social.Lab. Nu gaat hij er aan de slag als junior strategic planner op lokale en internationale klanten.
Ten slotte vervoegt ook Catherine Sackville-Scott zich bij het strategieteam als strategic planner. Catherine werkte 8 jaar lang voor verschillende digitale topagentschappen in Kaapstad. Zo verdiepte ze zich 4 jaar in de wereld van de sociale media bij Quirk (nu Mirum), waar ze uiteindelijk het content marketing team zou gaan leiden. Vervolgens trok ze naar Digitas Liquorice om er de rol van head of social media op zich te nemen. Daar werkte ze voor verschillende FMCG- en alcoholische drankenmerken zoals Unilever, Distell en Pioneer Foods. In januari 2017 ging ze aan de slag bij Ogilvy Kaapstad. Na anderhalf jaar besloot ze het kantoor in Kaapstad echter in te ruilen voor het kantoor in Brussel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]