Nieuw talent bij Ogilvy Social.Lab

News / People

Alex Hardouin

Alex Hardouin

Ogilvy Social.Lab versterkt zijn strategieteam met de komst van Alex Hardouin, Emmanuel van den Brûle en Catherine Sackville-Scott.

Alex Hardouin begon zijn carrière 8 jaar geleden bij Hopscotch Paris, waar hij werkte voor klanten zoals Microsoft en Grey Goose. In 2014 ging hij aan de slag bij J. Walter Thompson Paris. Daar was hij verantwoordelijk voor lokale en globale projecten van klanten zoals Nestlé (Chocolate & Ice Cream) en Bayer. In 2017 trok hij naar Isobar Paris om zich te verdiepen in CRM, content- en CX-strategieën. Bij Ogilvy Social.Lab neemt hij de rol van senior strategist op zich voor verschillende nationale en internationale klanten.
Emmanuel van den Brûle

Emmanuel van den Brûle


Emmanuel van den Brûle studeerde Advertising aan IHECS in Brussel en werkte eerder al als stagiair bij Ogilvy Social.Lab. Nu gaat hij er aan de slag als junior strategic planner op lokale en internationale klanten.
Catherine Sackville-Scott

Catherine Sackville-Scott


Ten slotte vervoegt ook Catherine Sackville-Scott zich bij het strategieteam als strategic planner. Catherine werkte 8 jaar lang voor verschillende digitale topagentschappen in Kaapstad. Zo verdiepte ze zich 4 jaar in de wereld van de sociale media bij Quirk (nu Mirum), waar ze uiteindelijk het content marketing team zou gaan leiden. Vervolgens trok ze naar Digitas Liquorice om er de rol van head of social media op zich te nemen. Daar werkte ze voor verschillende FMCG- en alcoholische drankenmerken zoals Unilever, Distell en Pioneer Foods. In januari 2017 ging ze aan de slag bij Ogilvy Kaapstad. Na anderhalf jaar besloot ze het kantoor in Kaapstad echter in te ruilen voor het kantoor in Brussel.