Nieuw talent bij Ogilvy Social.Lab


Alex Hardouin
Ogilvy Social.Lab versterkt zijn strategieteam met de komst van Alex Hardouin, Emmanuel van den Brûle en Catherine Sackville-Scott.

Emmanuel van den Brûle
Emmanuel van den Brûle studeerde Advertising aan IHECS in Brussel en werkte eerder al als stagiair bij Ogilvy Social.Lab. Nu gaat hij er aan de slag als junior strategic planner op lokale en internationale klanten.

Catherine Sackville-Scott
Ten slotte vervoegt ook Catherine Sackville-Scott zich bij het strategieteam als strategic planner. Catherine werkte 8 jaar lang voor verschillende digitale topagentschappen in Kaapstad. Zo verdiepte ze zich 4 jaar in de wereld van de sociale media bij Quirk (nu Mirum), waar ze uiteindelijk het content marketing team zou gaan leiden. Vervolgens trok ze naar Digitas Liquorice om er de rol van head of social media op zich te nemen. Daar werkte ze voor verschillende FMCG- en alcoholische drankenmerken zoals Unilever, Distell en Pioneer Foods. In januari 2017 ging ze aan de slag bij Ogilvy Kaapstad. Na anderhalf jaar besloot ze het kantoor in Kaapstad echter in te ruilen voor het kantoor in Brussel.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]