Nieuw volk, nieuwe klanten en nieuw kantoor voor Walkie Talkie

Communication / News

Walkie TalkieMet de komst van Fie Maes (ex-Quadrant Communications), Daphné Bonami (ex-Tandem), Rhany Opalfvens,  Lotte De Wilde en Perrine Colin heeft Walkie Talkie het team van 15 medewerkers grondig versterkt. “De groei die we kennen sinds onze start in 2013 is boven alle verwachtingen. Dat zowel onze collega’s als klanten het vertrouwen in ons behouden, stemt ons zeer gelukkig. Het is mede dankzij hen dat Walkie Talkie uitgegroeid is tot het fullservicebureau dat we vandaag zijn.”  
Daarmee is de vraag of Walkie Talkie goed aan het nieuwe jaar is begonnen, meteen beantwoord. 2018 werd afgesloten met vernieuwd vertrouwen van bestaande klanten, 2019 leverde nu al diverse nieuwe klanten op, zoals BRU, Toerisme Oost-Vlaanderen en Bonjour Maurice.
De aanwervingen passen in een uitgebreidere aanpak waarbij Walkie Talkie gekeken heeft hoe ze de bestaande klanten nog beter en efficiënter van dienst kan zijn. “We hebben daarbij vooral ingezet op het verder vormen van evenwichtige en meertalige teams die voor de nodige continuïteit voor onze klanten kunnen zorgen,” zo luidt het. Daarnaast merkt het bureau dat hun klanten steeds vaker een structurele partner in hen zien, “een partij die hen kan helpen op andere vlakken naast pr en influencer marketing.” Zo zet het bureau voortaan sterker in op interne communicatie en ambassadorship vanuit Echo, de zusteronderneming in volle opstart. Zowel Walkie Talkie als Echo zijn sinds kort trouwens gehuisvest in een nieuw kantoor, in de buurt van Vooruit in Gent: “Waar velen de rand van de stad opzoeken opteren we er net bewust voor om ons centraler in de bruisende Gentse binnenstad te vestigen. Onze experten en bezoekers hebben er het nodige comfort en zijn hier bovendien goed aangesloten op openbaar vervoer en wegennet.”