Blockchain Creatives liet recent de paasklokken luiden voor Nieuw-Zuid, de nieuwe stadsuitbreiding in Antwerpen die nog steeds in volle ontwikkeling is.Blockchain Creatives bedacht voor Triple Living eerder een valentijncampagne voor Nieuw-Zuid. Nu zijn ze terug met een paasactie, wederom op social media. De toon en het thema van een campagne mogen luchtig en speels zijn, zolang de boodschap maar relevant blijft, vindt Frank Van de Vijver van Blockchain Creatives: "Ik heb een hekel aan 'gratuite creatieve spielerei'. In dit geval zetten we het groenaspect van Nieuw Zuid in de verf. En ook het feit dat je er een subliem uitzicht hebt: zowel aan de kant van 't stad als aan de kant van het prachtig aangelegde park. De campagne zorgt op die manier voor merkaanwezigheid en creëert sympathie voor het merk."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]