Nieuwe campagne Publicis Groupe en Mercedes-Benz Vans is niets voor u

Crea / News

Het (geannuleerde) Autosalon komt eraan, en dat zal je geweten hebben. Alle merken roepen nu al dat ze het ideale bedrijfsvoertuig voor je hebben. Mercedes-Benz Vans doet daar overduidelijk niet aan mee.

'Niets voor u' is de opvallende insteek van de nieuwe campagne van Publicis Groupe en Mercedes-Benz Vans. Want ook al denk je dat de Sprinter iets voor jou is, misschien ben je in de stad veel beter af met de eVito of Citan. De reverse psychology van deze campagne is een eye-opener die professionals aanzet om persoonlijk advies te vragen bij hun Mercedes-Benz Vans concessiehouder. Want alleen zo koop je een bedrijfsvoertuig dat perfect op maat is van jouw professionele activiteit, aan saloncondities bovendien. Ook al rij je zelf niet met een bestelwagen en is deze campagne niets voor jou, misschien wil je ze toch wel gezien hebben. Je kan ze vinden in affichage en DOOH. In display en social wordt de boodschap nog wat uitgediept. Het geheel wordt ondersteund in radio.

Credits

Client (brand & contacts): Mercedes-Benz - Luc Diebels, Jan Lammens, Peter Timmer

Client Lead: Davy Caluwaerts

Account Manager: Frédéric Haesendonck

Account Executive: Valerie Vermeire

Brand & Campaign Strategist: David Burny

Creative Director: Mathieu Cardon

Creatives/concept providers: Jolien Elegeert & Catheline Leroy

Copywriter NL: Wim Corremans
Copywriter FR: Philippe Dorval

Content Creator: Evelien Peeters,

Sr Infographist: Olivier Voglaire

Retouching: Fred Dupont

Digital Production Lead: Teo Rasmerita

Motion Designer: Thierry Vandermeulen

External production

Radio production: Studio Helsinki

Radio Director: Tom Brillouet

Radio Producer: Patrick Giets

Webmaster: Erik Pot