Nieuwe chef online bij De Morgen

 Arnout Bracke wordt de nieuwe chef online van De Morgen. Hij volgt er midden april Brecht Decaestecker op, die naar Humo vertrokken is. Als digital creative director ontwikkelde Arnout Bracke Studio Brussel tot een volwaardig digitaal merk. Hij studeerde af aan het RITS als Master in de Audiovisuele Kunsten en werkte nadien onder meer voor Sporza Radio en FM Brussel, maar ook voor Woestijnvis.
Arnout Bracke wordt de nieuwe chef online van De Morgen. Hij volgt er midden april Brecht Decaestecker op, die naar Humo vertrokken is. Als digital creative director ontwikkelde Arnout Bracke Studio Brussel tot een volwaardig digitaal merk. Hij studeerde af aan het RITS als Master in de Audiovisuele Kunsten en werkte nadien onder meer voor Sporza Radio en FM Brussel, maar ook voor Woestijnvis.

 - CONTENT CREATOR - THE CREW- About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […] 
 - Strategic Director - Wavemakers- Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […] 
 - Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)- APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […] 
 - Corporate PR Account Manager Walkie Talkie- WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […] 


