Nieuwe collega’s bij Smile Safari

News / People

Creatief bureau Hurae en het Antwerpse brand activation bureau CityCubes zetten verdere stappen in de uitbouw van het gezamelijke bedrijf Smile Safari. Na het museum in Anspach Shopping in Brussel werd onlangs een tweede Instagram & TikTok-museum geopend in Lille (Frankrijk). Met de komst in Westfield Euralille, het meest succesvolle shoppingcenter van Noord-Frankrijk, zet het entertainmentconcept Smile Safari weer een nieuwe stap in haar internationale expansie. Het team van Smile Safari groeide daarom de voorbije maanden met verschillende nieuwe gezichten.

Jeroen Voets startte deze maand bij Smile Safari. Na een carrière van 21 jaar bij Kinepolis Group maakte deze topman de overstap als operations manager. Zijn ervaring als onder andere food & beverages manager voor alle Belux filmcomplexen en shops zal zeker goed van pas komen voor het jonge entertainmentbedrijf.

Dimitri Borrey, voormalig manager van onder meer Stromae en Henri PFR, ging naast zijn muziekactiviteiten aan de slag bij Smile Safari als brand partnerships manager voor de Franse markt.

Het creatief team Smile Safari werd versterkt met experience designer Laura Szedelyi (ex-BM en Kabuki) en designer & illustratrice Hélène Jacobs.

Social media manager Bo Baesen maakte de overstap van MNM om de online community en kanalen van Smile Safari mee uit te bouwen.

“Smile Safari is op korte tijd gegroeid als bedrijf. We zijn blij dat we het team dan ook kunnen uitbreiden met sterk creatief en operationeel talent. Ondertussen hebben we het kantoor van Smile Safari verhuisd naar het centrum van Brussel bij Spaces Stock Exchange (Visverkopersstraat 13, 1000 Brussel). Zo zitten we op wandelafstand van ons museum in Anspach Shopping,” vertelt managing partner Cleo Vandenbosch.

Managing partner Gil Dejonghe voegt toe: “De uitbreiding van het team kadert ook in onze ambitie om op korte termijn een pan-Europese portefeuille van gediversifieerde attracties uit te bouwen en een internationale trendsetter te worden in de ontwikkeling van thematische leisure & entertainment attracties op drukbezochte indoorlocaties. De uitbreidingsplannen richten zich in eerste instantie op België en buurlanden Frankrijk, Nederland en Duitsland. Voor het eerste semester van 2022 plant Smile Safari een nieuw indoorconcept rond een erg gekende familie-activiteit.”