In samenspraak met de grootste Vlaamse omroepen heeft Telenet ook dit jaar weer drie coproductieprojecten geselecteerd om in 2017 zijn investeringsplicht uit het Mediadecreet te vervullen. Het Mechelse bedrijf investeert in Black-out van productiehuis jonnydepony voor VRT, Gina & Chantal van Sylvester Productions voor Medialaan en Callboys II (op de foto: een beeld van het eerste seizoen van Callboys) van FBO voor SBS.
Elke distributeur moet volgens de investeringsplicht uit het Vlaamse Mediadecreet jaarlijks 1,3 euro per Vlaamse televisieabonnee investeren in lokale audiovisuele producties. Sinds afgelopen jaar kiest Telenet voor een bijdrage per abonnee in de vorm van coproducties. In overleg met de grote Vlaamse omroepen heeft Telenet drie coproductieprojecten geselecteerd en overgemaakt aan de Vlaamse Regulator voor de Media (VRM).
De projecten werden op 27 maart door de VRM erkend als coproductieprojecten in het kader van de stimuleringsregeling voor de audiovisuele sector. Eens gerealiseerd, zullen deze tv-series lineair en in open net uitgezonden worden.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]