Sophie De Plecker en Lennert Vedts vervoegen zich bij Niels Schreyers als creatieve directeurs bij Leo Burnett. Het bureau, dat de voorbije zeven maanden nieuwe klanten als ICI Paris XL, Chaudfontaine, Informazout en Aquarius mocht verwelkomen, investeert nu in de creatieve doorgroei van het bureau.
Sophie De Plecker begon haar carrière 11 jaar geleden als art director bij Dansaert & Zonen. Later vergaarde ze nationale en internationale creatieve prijzen bij These Days, Publicis en Air. Nu start ze een nieuw hoofdstuk in haar carrière en zal als CD mee de creatieve teams van Leo Burnett aansturen.
Lennert Vedts ging ook van start bij Dansaert & Zonen, om daarna bij LDV United, Saatchi & Saatchi, Duval Guillaume, Bowling en Happiness zijn stempel te drukken. Hij heeft een mooie reeks creatieve prijzen op zijn naam staan en is vastberaden om die lijst bij Leo Burnett verder aan te vullen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]