Nieuwe creative directors geven Leo Burnett groeischeut

Sophie De Plecker en Lennert Vedts vervoegen zich bij Niels Schreyers als creatieve directeurs bij Leo Burnett. Het bureau, dat de voorbije zeven maanden nieuwe klanten als ICI Paris XL, Chaudfontaine, Informazout en Aquarius mocht verwelkomen, investeert nu in de creatieve doorgroei van het bureau.
Sophie De Plecker begon haar carrière 11 jaar geleden als art director bij Dansaert & Zonen. Later vergaarde ze nationale en internationale creatieve prijzen bij These Days, Publicis en Air. Nu start ze een nieuw hoofdstuk in haar carrière en zal als CD mee de creatieve teams van Leo Burnett aansturen.
Lennert Vedts ging ook van start bij Dansaert & Zonen, om daarna bij LDV United, Saatchi & Saatchi, Duval Guillaume, Bowling en Happiness zijn stempel te drukken. Hij heeft een mooie reeks creatieve prijzen op zijn naam staan en is vastberaden om die lijst bij Leo Burnett verder aan te vullen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]