Nieuwe creative directors geven Leo Burnett groeischeut

Sophie De Plecker en Lennert Vedts vervoegen zich bij Niels Schreyers als creatieve directeurs bij Leo Burnett. Het bureau, dat de voorbije zeven maanden nieuwe klanten als ICI Paris XL, Chaudfontaine, Informazout en Aquarius mocht verwelkomen, investeert nu in de creatieve doorgroei van het bureau.
Sophie De Plecker begon haar carrière 11 jaar geleden als art director bij Dansaert & Zonen. Later vergaarde ze nationale en internationale creatieve prijzen bij These Days, Publicis en Air. Nu start ze een nieuw hoofdstuk in haar carrière en zal als CD mee de creatieve teams van Leo Burnett aansturen.
Lennert Vedts ging ook van start bij Dansaert & Zonen, om daarna bij LDV United, Saatchi & Saatchi, Duval Guillaume, Bowling en Happiness zijn stempel te drukken. Hij heeft een mooie reeks creatieve prijzen op zijn naam staan en is vastberaden om die lijst bij Leo Burnett verder aan te vullen.
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]