Sophie De Plecker en Lennert Vedts vervoegen zich bij Niels Schreyers als creatieve directeurs bij Leo Burnett. Het bureau, dat de voorbije zeven maanden nieuwe klanten als ICI Paris XL, Chaudfontaine, Informazout en Aquarius mocht verwelkomen, investeert nu in de creatieve doorgroei van het bureau.
Sophie De Plecker begon haar carrière 11 jaar geleden als art director bij Dansaert & Zonen. Later vergaarde ze nationale en internationale creatieve prijzen bij These Days, Publicis en Air. Nu start ze een nieuw hoofdstuk in haar carrière en zal als CD mee de creatieve teams van Leo Burnett aansturen.
Lennert Vedts ging ook van start bij Dansaert & Zonen, om daarna bij LDV United, Saatchi & Saatchi, Duval Guillaume, Bowling en Happiness zijn stempel te drukken. Hij heeft een mooie reeks creatieve prijzen op zijn naam staan en is vastberaden om die lijst bij Leo Burnett verder aan te vullen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]