2024 is goed gestart voor Mortierbrigade. Nieuwe klanten Crelan en VDAB en ook bestaande klanten die weer volop in actie schieten zorgen voor heel wat extra werk. Daarom heeft het bureau vier nieuwe accountprofielen aangenomen. Ze komen het team van client service director Catherine Hamers versterken, dat daarmee nu elf mensen telt. Sanne Heyns komt als account manager over van Dallas om versterking te bieden op onder andere VDAB. Jordi Van Geert, ex-LDV, versterkt het team van Recupel en Brussel Mobiliteit als accountmanager. Delphine Rondelez, die eerder aan de slag was bij Wunderman Thompson zal als account executive onder andere Stib en Alzheimer Liga Vlaanderen in goede banen leiden. En Anna Hendrickx tenslotte startte na haar opleiding Communicatie en BAS als account executive op de Nationale Loterij.
"De trajecten die we met onze klanten afleggen worden steeds complexer, dat vraagt om sterke talenten die in het bureau alles perfect op elkaar afstemmen. Alleen zo kunnen we creatief op het hoogste niveau blijven scoren," zegt Catherine Hamers, client service director bij Mortierbrigade.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]