Nieuwe forces voor nieuwe klanten bij Mortierbrigade

2024 is goed gestart voor Mortierbrigade. Nieuwe klanten Crelan en VDAB en ook bestaande klanten die weer volop in actie schieten zorgen voor heel wat extra werk. Daarom heeft het bureau vier nieuwe accountprofielen aangenomen. Ze komen het team van client service director Catherine Hamers versterken, dat daarmee nu elf mensen telt. Sanne Heyns komt als account manager over van Dallas om versterking te bieden op onder andere VDAB. Jordi Van Geert, ex-LDV, versterkt het team van Recupel en Brussel Mobiliteit als accountmanager. Delphine Rondelez, die eerder aan de slag was bij Wunderman Thompson zal als account executive onder andere Stib en Alzheimer Liga Vlaanderen in goede banen leiden. En Anna Hendrickx tenslotte startte na haar opleiding Communicatie en BAS als account executive op de Nationale Loterij.
"De trajecten die we met onze klanten afleggen worden steeds complexer, dat vraagt om sterke talenten die in het bureau alles perfect op elkaar afstemmen. Alleen zo kunnen we creatief op het hoogste niveau blijven scoren," zegt Catherine Hamers, client service director bij Mortierbrigade.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]