Nieuwe gezichten bij Edenred Media
Het team van Edenred Media is gegroeid. Sinds begin mei versterken Luc Van Ranst en Alexia Vanden Berghe het commerciële team.
Na een opleiding tot handelsingenieur heeft Luc Van Ranst ervaring opgedaan in zowel de commerciële als de marketing-sfeer, voornamelijk in de verkoop van mediaproducten en het opstarten van samenwerkingen. Hij werkte meer dan 20 jaar als key account manager voor de Sodexo-groep, waar hij de media-activiteiten opstartte en ontwikkelde voor consumenten en handelaars. Daarnaast is hij gepassioneerd door het organiseren van evenementen en de horeca en heeft hij vaak de gelegenheid gehad om zijn kennis van de sector te ontwikkelen en uit te diepen. Vandaag heeft zijn interesse in de strategie van Edenred Media hem ertoe gebracht als key account manager Belux media aan de slag te gaan en zo het team te helpen bij het behalen van hun objectieven.
Met een diploma communicatie en digitale marketing op zak begon Alexia Vanden Berghe haar carrière in public relations bij Tribe Agency. Dankzij haar dynamisch en creatief karakter bracht ze daarnaast ook haar eigen handtassenlijn uit onder de naam Kong Collection. Na een jaar bij Tribe Agency koos ze voor een verandering van omgeving en kwam ze terecht bij het team van Edenred Media als accountmanager media voor de Belux-regio.
Na een opleiding tot handelsingenieur heeft Luc Van Ranst ervaring opgedaan in zowel de commerciële als de marketing-sfeer, voornamelijk in de verkoop van mediaproducten en het opstarten van samenwerkingen. Hij werkte meer dan 20 jaar als key account manager voor de Sodexo-groep, waar hij de media-activiteiten opstartte en ontwikkelde voor consumenten en handelaars. Daarnaast is hij gepassioneerd door het organiseren van evenementen en de horeca en heeft hij vaak de gelegenheid gehad om zijn kennis van de sector te ontwikkelen en uit te diepen. Vandaag heeft zijn interesse in de strategie van Edenred Media hem ertoe gebracht als key account manager Belux media aan de slag te gaan en zo het team te helpen bij het behalen van hun objectieven.
Met een diploma communicatie en digitale marketing op zak begon Alexia Vanden Berghe haar carrière in public relations bij Tribe Agency. Dankzij haar dynamisch en creatief karakter bracht ze daarnaast ook haar eigen handtassenlijn uit onder de naam Kong Collection. Na een jaar bij Tribe Agency koos ze voor een verandering van omgeving en kwam ze terecht bij het team van Edenred Media als accountmanager media voor de Belux-regio.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]