Nieuwe gezichten bij Ogilvy Social.Lab

News / People

Ogilvy Social.Lab groeit met de komst van Britt Wernars en Thibault Steppe op de account-afdeling, Douglas Scraeyen op de media-afdeling en Nurya Doorenbos op de strategie-afdeling

Britt Wernars versterkt het EU-team van An Vande Velde als account director. Daar zal ze haar ervaring en genuanceerde perspectieven inzetten om te werken met zakenpartners in Afrika. Voordat ze bij Ogilvy Social.Lab kwam, werkte ze zes jaar bij Ogilvy Zuid-Afrika, waar ze evolueerde van account executive naar group account director en werkte voor Mondelez International en ABInBev. Daarna bracht ze 11 maanden door bij The King James Group en werkte voor Allan Gray Proprietary Limited als group account director. Wernars komt rechtstreeks uit Zuid-Afrika en zal voor het eerst in Europa wonen.

Na het behalen van een Master in Marketing Management en een stage bij Ubisoft als marketing- en PR-assistent, komt Thibault Steppe bij het PR-team als account executive onder leiding van Anneleen Coppens. Hij krijgt de kans om te werken voor lifestyle-merken en gezondheidszorgprojecten.

Op de media-afdeling groeit het influencer marketing-team met de komst van Douglas Scraeyen als influencer marketing manager onder toezicht van Stefan Bisoux. Na het behalen van een Master in Digital Marketing aan de European Communication School, werkte Scraeyen anderhalf jaar bij Isobar, eerst als stagiair en vervolgens als project manager.

Ten slotte breidt ook de strategie-afdeling uit met de komst van Nurya Doorenbos als junior strategic planner onder Alex Hardouin. Na een stage van vijf maanden bij Ogilvy Social.Lab als intern strategic planner en twee maanden bij Pocket Creative Lab in Brazilië als intern marketing is ze terug in de Belgische kantoren.