Nieuwe gezichten en beweging bij Clear Channel

News / People

De laatste maanden zijn er nieuwe medewerkers bijgekomen en is er talent ontwikkeld binnen het salesteam van Clear Channel.

Met bijna 12 jaar ervaring in de media, waaronder vier jaar bij Urban Media, Clear Channel’s creatieve afdeling, wordt Gaël Nyssens Head of Urban Media. Voor Urban Media brengt zijn professionele achtergrond een uitgebreide kennis van out-of-home media en een ruime commerciële ervaring met zich mee.

Gaël Nyssens

Het Strategic Sales team versterkt zijn gelederen met twee nieuwe account managers:

Charlotte Snijckers vervoegt het Strategic Sales team na bijna 4 jaar ervaring in de Field Sales BU van Clear Channel en richt zich voortaan op nationale klanten. Het team zal kunnen vertrouwen op haar uitgebreide commerciële ervaring en kennis van de out-of-home markt.

Charlotte Snijckers

Als Account Manager Strategic Sales brengt Lise Vanderbiest een werkelijke toegevoegde waarde aan de mediastrategieën van haar klantenportefeuille. Lise komt van bij Wings Mediacom, waar ze de functie van Business Developer bekleedde. Ze werkte ook als Account Manager bij MASTERmail.

Lise Vanderbiest

Ewoud Braem trad toe tot het bedrijf als Head of Field Sales. Gedurende bijna tien jaar heeft Ewoud zijn commerciële ervaring kunnen verfijnen bij G-Star en Lyreco, waar hij als Benelux Learning & Development Sales Manager het salesteam heeft geleid en gecoacht. Met zijn rijke en gevarieerde achtergrond brengt hij uitgebreide managementervaring mee naar het Field Sales team.

Ewoud Braem

Het Campaign Planning team is verheugd Els Schouteden te verwelkomen als Campaign Planning Manager. Els komt van bij Lyreco, waar ze werkte als Sales Representative.

Els Schouteden

Deze bewezen talenten zorgen voor een echte toegevoegde waarde aan ons salesteam. Ik ben trots om op dit ervaren team te kunnen rekenen om beter tegemoet te komen aan de verwachtingen van een steeds veranderende markt,” zegt Baudouin van de Berg, Sales Director Clear Channel Belgium.