Nieuwe gezichten versterken het L’Oréal team bij Serviceplan Make Benelux  

News / People

Bij Serviceplan Make Benelux verwelkomt men enkele nieuwe teamleden. In het voortdurend streven naar het versterken van de samenwerking met L’Oréal brengen nieuwe medewerkers frisse perspectieven en een schat aan ervaring met zich mee waar de vier divisies van de L'Oréal groep hun voordeel mee doen.

Redgie Stalpaert, dedicated graphic designer en project manager voor L’Oréal Luxe division, behaalde een diploma communicatiemanagement, gevolgd door een studie grafische vormgeving aan de Hogeschool Artevelde. Wanneer hij in 2023 begon als stagiair bij Serviceplan België was Redgies talent meteen evident, en hij klom al snel op tot grafisch en motion designer. Momenteel worden Redgies vaardigheden ingezet voor de LPD-merken van L'Oréal, waarbij hij garant staat voor creatieve output van hoge kwaliteit. 

Pascale Lahure, dedicated graphic designer en project manager voor L’Oréal Dermatological Beauty division, heeft een rijke achtergrond als illustrator en meer dan 20 jaar ervaring in reclamebedrijven, waar ze zich specialiseerde in visuele communicatie voor grote merken. Na een periode als art director voor DI drogisterijen vat ze nu bij Serviceplan Make een nieuw avontuur aan voor de dermatologische afdeling van L'Oréal. Pascale hecht veel belang aan helderheid en impact in visuele communicatie en haar expertise sluit perfect aan bij onze visie. 

Met de komst van Hedwich Hornstra, account Manager voor L’Oréal, waait er een frisse wind door het team. Hedwich is 24 en heeft Friese roots, maar noemt Amsterdam haar trotse thuis. Met een diploma in commerciële economie met specialisatie in marketing en sales, en een rijke achtergrond in de retail- en evenementenbranche start ze haar avontuur bij Serviceplan als creatief accountmanager. Gedreven door een passie voor account management en klantrelaties staat Hedwich klaar om het dynamische team te versterken en bij te dragen aan het bereiken van de gezamenlijke doelen.