Nieuwe golven voor Wavemakers

Het strategisch en creatief PR-bureau Wavemakers stelde het resultaat van haar rebranding voor. Een nieuw logo, een moderne look en een gloednieuwe website moeten de baseline Make.Things.Move meer dan ooit waarmaken. Bovendien verwelkomt Wavemakers twee nieuwe collega’s bovenop een stapel nieuwe projecten. “Na bijna 7 jaar was het voor Wavemakers tijd om de versterkte positie op de markt van pers- en influencerrelaties, PR strategie, mediatraining en crisiscommunicatie aan te scherpen. Bij een team dat groeit hoort ook een nieuwe branding die overeenstemt met het creatief en strategisch PR-bureau dat we zijn. Ik ben zeer tevreden met het resultaat,” vertelt Elke De Mayer, owner & strategic director. Zie ook het interview dat PUB had met Elke De Mayer.

Elke De Mayer
Het logo en de huisstijl werd ontwikkeld door Skinn branding agency en de website werd uitgewerkt door digital agency Huntrs. Als kleuren opteerde men voor serious blue en funky yellow, die beiden dynamiek en frisheid in zich dragen en een tegenbalans bieden voor het zwarte logo. De golf verwijst vanzelfsprekend naar de naam van het PR-bureau en de golven in de pers en op social media waarvoor het team garant staat. De baseline Make.Things.Move blijft van kracht en zal ook in de toekomst gebruikt worden als kwaliteitslabel voor duurzame PR in al zijn facetten.
Het voorbije jaar ging Wavemakers de samenwerking aan met een groot aantal merken en ondernemingen zoals ZEB, Daniel Ost, The Bio Veggie Company, PronoKal Group, Babylon loveshop, Captain Cork, Herbafix, O’Revoir en Stroomop. Ook voor de campagne ‘Onbetaalbaar? Onaanvaardbaar!’ voor de Mucovereniging, de lancering van de nieuwe GoPro-camera’s en de Nationale Spelen en het Gala van Special Olympics Belgium zette Wavemakers de PR-molen in werking. De unieke en creatieve perscampagnes vielen stuk voor stuk in de smaak bij journalisten en influencers. “Ons portfolio breidt uit met enkele klinkende internationale namen maar evengoed met sterke Belgische merken en projecten van beloftevolle ondernemers. Met de grote diversiteit aan cases op de website bewijzen we alweer dat ons team van alle markten thuis is,” aldus Amélie Putmans, head of account.

Amélie Putmans
Versterking en nieuwe projecten
Om in de toekomst eenzelfde kwaliteit te garanderen aan de steeds groeiende klantenportfolio, breidt het team voortdurend uit. Onlangs kwam Ruth Vervaet (25) het team reeds versterken als account coordinator. Bij de start van het nieuwe jaar verwelkomt Wavemakers een vijfde collega in de rol van account manager die de verworven ervaring zal aanwenden om nieuwe sectoren aan te boren en het luik ‘influencer relations’ verder uit te bouwen.

Ruth Vervaet
In mei vindt een nieuwe editie van de Nationale Spelen van Special Olympics Belgium plaats in Antwerpen binnen het kader van de 100ste verjaardag van de Olympische Spelen in de stad. Daarnaast gaat Wavemakers ook van start met een strategisch PR-plan voor verschillende nieuwe klanten, waaronder Xwift Racing Events, Auctelia en het Sociaal Fonds voor Transport en Logistiek.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]