2019 voorspelt veel goeds bij Prophets, want recent kwamen er nog 8 nieuwe collega’s bij voor beide teams in Antwerpen en Brussel. Dat Prophets een snelgroeiende onderneming is, werd trouwens voor het vierde jaar op rij in de verf gezet met een nominatie voor de Trends Gazellen. Maar wie zijn de nieuwe profeten eigenlijk?
Talitha Dehaene, voorheen bekend als ‘het Vlaamse Gevaar’ bij het Amsterdamse Wayne Parker Kent, versterkt de rangen als content conceptor. Thomas Vandenhouten – met naar eigen zeggen nog geen bijnaam – startte als copywriter na zijn omzwervingen in Nieuw-Zeeland en een eerdere carrière bij het marketingbureau van Colruyt Group. Pieter-Jan Fraussen, alias ‘Pie-jay’, ruilde Dallas in voor Prophets als art director.
In het accountteam verwelkomt Prophets opnieuw accountmanager Sarah Ladam – terug van weggeweest en helemaal klaar om Sodexo, DKV en AGC in goede banen te leiden. Als account executive startte Florent de Deken, beter bekend als de ‘Flokie’ van bij Leo Burnett.
Timothy Van den Brande ruilde C-Value Cronos in voor Prophets om het team als projectmanager te versterken. Daarnaast heette Prophets recent ook enkele juniors van harte welkom: Leen Holsbeek als junior campaign marketer en Alex van Daalen als junior developer.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]