De meeste Belgen kennen het gezicht van Captain Iglo, een vaste waarde in de reclamewereld. Dit reclame-icoon, dat onlosmakelijk verbonden is met de bekende Fish Sticks van het merk Iglo, onderging begin dit jaar een grondige make-over. Een eigentijdse, moderne versie van Captain Iglo vaart vanaf deze maand op de golven van onze schermen.
De nieuwe reclame - waarachter de bureaus Grey London (strategie en creatie) en Hogarth (productie) schuilgaan - vormt een koerswijziging tegenover de vorige televisiecampagnes van het merk, want ze laat een authentieker gezicht van de Captain zien. In de reclamespots neemt de Captain de tijd om te genieten van de gewone dingen in het leven. Zo beleeft hij een mooie dag met zijn kleinzoon of ontspant hij zich na een lange dag met zijn bemanning bij een zonsondergang.
Credits
- Strategy/creation: Grey London
- Production: Hogarth
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]