Begin dit jaar hebben de Oostenrijkse drankenfabrikant Twist and Drink en Neobulles samen een nieuwe stap gezet en zorgden ze voor een nieuwe uitstraling. Een betoverende wereld met fruitige persoonlijkheden en een nieuwe look die emoties loskweekt zijn de twee belangrijkst elementen van de nieuwe etiketten.
Voor elke smaak zijn er vier verschillende emoties gecreëerd. De flessen komen tot leven dankzij personages met meerdere emoties en leuke uitdrukkingen die de nieuwsgierigheid van kinderen stimuleren. Bovendien bevat de fles een tweede label die de consument duidelijk informeert over de samenstelling van het product. De praktische vorm bleef echter onveranderd.
Al meer dan 40 jaar maakt de Oostenrijkse drankenfabrikant Twist and Drink wereldwijd kinderen gelukkig. Niet ver van Wenen, in Gutenstein in Neder-Oostenrijk worden de drankjes geproduceerd. Moedermaatschappij KlosterquellHoffer produceert jaarlijks meer dan 50 miljoen flessen. In ons land is Twist and Drink sinds 2004 op de markt. Het onmiddelijke succes kwam onder andere dankzij het unieke en praktische ontwerp van de flessen die speciaal door kinderen bedacht werden. Het gamma en hun verpakkingen zijn sinds het begin fors geëvolueerd van twee naar zeven fruitige smaken. Daarnaast bestaat er ook een Coca-Cola smaak die caffeïnevrij is.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]