Nieuwe look voor Twist and Drink

Design / Marketing / News / Retail

twist and drinkBegin dit jaar hebben de Oostenrijkse drankenfabrikant Twist and Drink en Neobulles samen een nieuwe stap gezet en zorgden ze voor een nieuwe uitstraling. Een betoverende wereld met fruitige persoonlijkheden en een nieuwe look die emoties loskweekt zijn de twee belangrijkst elementen van de nieuwe etiketten.

Voor elke smaak zijn er vier verschillende emoties gecreëerd. De flessen komen tot leven dankzij personages met meerdere emoties en leuke uitdrukkingen die de nieuwsgierigheid van kinderen stimuleren. Bovendien bevat de fles een tweede label die de consument duidelijk informeert over de samenstelling van het product. De praktische vorm bleef echter onveranderd.

Al meer dan 40 jaar maakt de Oostenrijkse drankenfabrikant Twist and Drink wereldwijd kinderen gelukkig. Niet ver van Wenen, in Gutenstein in Neder-Oostenrijk worden de drankjes geproduceerd. Moedermaatschappij KlosterquellHoffer produceert jaarlijks meer dan 50 miljoen flessen. In ons land is Twist and Drink sinds 2004 op de markt. Het onmiddelijke succes kwam onder andere dankzij het unieke en praktische ontwerp van de flessen die speciaal door kinderen bedacht werden. Het gamma en hun verpakkingen zijn sinds het begin fors geëvolueerd van twee naar zeven fruitige smaken. Daarnaast bestaat er ook een Coca-Cola smaak die caffeïnevrij is.