In 2011 lanceerde Bebat, de vzw die verantwoordelijk is voor het inzamelen, sorteren en recycleren van batterijen, een nieuwe communicatiestrategie gebaseerd op de metamorfose van batterijen. De eerste kroniek was een televisiecampagne waar batterijen zich transformeren van cocon naar vlinder. Op basis van de goede resultaten uit de post-tests van de eerste golf, besloot Bebat om een tweede golf van televisiespots te ontwikkelen. De tweede reeks was het verlengde van de eerste spots: batterijen die zich in vlinders transformeren en vervolgens een voorwerp creëren. Met de derde golf, gerealiseerd door Lielens and Partners, gaat Bebat nog een stapje verder en laten ze het concept evolueren van een virtuele naar een reële context. Tegelijkertijd werd de baseline aangepast: Samen recycleren, beter voor de natuur.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




