In 2011 lanceerde Bebat, de vzw die verantwoordelijk is voor het inzamelen, sorteren en recycleren van batterijen, een nieuwe communicatiestrategie gebaseerd op de metamorfose van batterijen. De eerste kroniek was een televisiecampagne waar batterijen zich transformeren van cocon naar vlinder. Op basis van de goede resultaten uit de post-tests van de eerste golf, besloot Bebat om een tweede golf van televisiespots te ontwikkelen. De tweede reeks was het verlengde van de eerste spots: batterijen die zich in vlinders transformeren en vervolgens een voorwerp creëren. Met de derde golf, gerealiseerd door Lielens and Partners, gaat Bebat nog een stapje verder en laten ze het concept evolueren van een virtuele naar een reële context. Tegelijkertijd werd de baseline aangepast: Samen recycleren, beter voor de natuur.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]