Nieuwe metamorfose voor Bebat
In 2011 lanceerde Bebat, de vzw die verantwoordelijk is voor het inzamelen, sorteren en recycleren van batterijen, een nieuwe communicatiestrategie gebaseerd op de metamorfose van batterijen. De eerste kroniek was een televisiecampagne waar batterijen zich transformeren van cocon naar vlinder. Op basis van de goede resultaten uit de post-tests van de eerste golf, besloot Bebat om een tweede golf van televisiespots te ontwikkelen. De tweede reeks was het verlengde van de eerste spots: batterijen die zich in vlinders transformeren en vervolgens een voorwerp creëren. Met de derde golf, gerealiseerd door Lielens and Partners, gaat Bebat nog een stapje verder en laten ze het concept evolueren van een virtuele naar een reële context. Tegelijkertijd werd de baseline aangepast: Samen recycleren, beter voor de natuur.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]