Een nieuwe politietaak kan een nieuwe campagne gebruiken en daar werd PH 410 voor ingeschakeld. De politie moet steeds vaker tal van belangrijke plekken beveiligen. Dat is het gevolg van en politiek akkoord tussen de ministers Jan Jambon (Binnenlandse Zaken), Koen Geens (Justitie) et Steven Vandeput (Defensie).
PH 410 ontwikkelde een strategische aanbeveling en bedacht een campagne die te zien zal zijn op diverse plekken: web, print, radio, sociale media en print- en digitale affichage (via Brightfish) en ook via een eigen website, ikbeveilig.be.
De foto's (in zwart en wit) onderstrepen het belang van het uitgangspunt 'Mijn job, beveiligen', om te eindigen bij de conclusie 'Een job bij de politie, dat geeft zin aan je carrière'.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]