Nieuwe politietaak, nieuwe campagne

Een nieuwe politietaak kan een nieuwe campagne gebruiken en daar werd PH 410 voor ingeschakeld. De politie moet steeds vaker tal van belangrijke plekken beveiligen. Dat is het gevolg van en politiek akkoord tussen de ministers Jan Jambon (Binnenlandse Zaken), Koen Geens (Justitie) et Steven Vandeput (Defensie).
PH 410 ontwikkelde een strategische aanbeveling en bedacht een campagne die te zien zal zijn op diverse plekken: web, print, radio, sociale media en print- en digitale affichage (via Brightfish) en ook via een eigen website, ikbeveilig.be.
De foto's (in zwart en wit) onderstrepen het belang van het uitgangspunt 'Mijn job, beveiligen', om te eindigen bij de conclusie 'Een job bij de politie, dat geeft zin aan je carrière'.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]