Ziezo, het enige echte PUB-zomernummer maakt zich klaar voor de Grand Départ. En dat mag u gerust letterlijk nemen, want we beginnen dit nummer met een speciaal ‘wielen’-dossier over de fiets en de step. De toepasselijke cover, die werd bedacht door de studenten van de Haute École Louvain en Hainaut. En natuurlijk zijn ook de gebruikelijke rubrieken van de partij, zoals de For Your Eyes Only – waarin u ditmaal enkele verrassende Instagramacounts ontdekt –, Brave New Word, Time to Read – waarin filosofie zich vermengt met reclame (of is het omgekeerd?) en natuurlijk ook Sustainability! Allez, wat doet u hier nog? Ontdek alles met eigen ogen!
MEDIA BUYER & PLANNER bij Lidl
Overzicht Lidl wil de favoriete supermarkt van België en Luxemburg worden. En we […]
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]