De nieuwe PUB? Weg ermee!

Communication / Media / News

De nieuwe PUB is er eentje om weg te geven. Dat zit zo. Een van de onderwerpen die aan bod komen in deze PUB is het onderwijs - passend in een examenmaand. PUB gaat na of studenten na hun opleiding ook voldoende zijn voorbereid op de job in (specifiek) de communicatiewereld. PUB laat mensen uit vakorganisaties aan bod, maar uiteraard ook docenten en afdelingshoofden van enkele opleidingen.

En hoe zit dat met dat weggeven? Wel, na lectuur van dit (alweer mooie, al zeggen we het zelf) nummer kunt u uw exemplaar doorgeven aan een student. Zo leert die meer over onze sector. En zo dicht u toch al een beetje de kloof tussen opleiding en bedrijfsleven. Wilt u toch uw exemplaar behouden? Geef aan PUB de adresgegevens van een student door. PUB stuurt vervolgens een exemplaar, met uw groeten!

Leuke cover, trouwens. Dat vinden wij hier bij PUB toch. Dank daarvoor aan The Fat Lady (concept & copy: Steven Van Hecke, design: Julie Verwaest).

Voorts in dit nummer: onder meer een bezoek aan creatieve bureaus in creaticity Sint-Niklaas en een bezoek aan Mostra. De ins & outs van inbond marketing, de samenwerking tussen TF1 en Transfer. We laten Mathias Kerckhof (Fast Forward) en Leander van het Groenewoud (zoon van) dialogeren. We laten Joe La Pompe kijken naar zonnebrillen. En we blikken natuurlijk nog even terug op de Creative Belgium Awards 2017, met daarbij ook een gesprek met Peter Ampe van 'Agency of the Year' DDB Brussels. En er is een eerbetoon aan Jean-Luc Walraff... En flashback (over Ambiorix). En columns. En new kids in town...