Niet iedereen heeft F-16's (of F-35's) nodig om zijn positie te versterken. Bij Air kiezen ze gewoon voor het grote geschut: acht nieuwe mensen. Op het account departement verwelkomen ze Laurie Parres-Albert (freelance), Alizée Perdaens (20something), Charlotte Zoao (TBWA/Publicis/Serviceplan). Akkoord, dat vraagt om wat evenwicht in het genderdebat, dachten ze bij Air. Daarom heten ze tezelfdertijd Dries Floridor (freelance), Jonas Marysse (Make Lemonade/Supermachine/Boondoggle) en Yannick De Haes (Boondoggle/Leo Burnett) welkom in de creatieve cel. Dries Floridor werkt samen met Jonas Marysse, Yannick De Haes met Ruben Van Maldeghem. En voorts: Ferdinand Bouillard (RTBF) vond zijn weg naar de content factory. Nick Moors (BAS) versterkt dan weer de strategische cel.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]