Nieuwe rekruten voor de Air force

Niet iedereen heeft F-16's (of F-35's) nodig om zijn positie te versterken. Bij Air kiezen ze gewoon voor het grote geschut: acht nieuwe mensen. Op het account departement verwelkomen ze Laurie Parres-Albert (freelance), Alizée Perdaens (20something), Charlotte Zoao (TBWA/Publicis/Serviceplan). Akkoord, dat vraagt om wat evenwicht in het genderdebat, dachten ze bij Air. Daarom heten ze tezelfdertijd Dries Floridor (freelance), Jonas Marysse (Make Lemonade/Supermachine/Boondoggle) en Yannick De Haes (Boondoggle/Leo Burnett) welkom in de creatieve cel. Dries Floridor werkt samen met Jonas Marysse, Yannick De Haes met Ruben Van Maldeghem. En voorts: Ferdinand Bouillard (RTBF) vond zijn weg naar de content factory. Nick Moors (BAS) versterkt dan weer de strategische cel.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


